Söndag

Varit borta ett tagm, eheh. Men jag uppdaterar lite när jag känner för det helt enkelt, låter väl ändå rätt bra. Iaf, kan berätta om helgen lite snabbt. 
 
Fredagen började i skolan för att sedan, när jag slutat, möta upp Lorentzo som tyvärr måde lite halvdant. Vi spenderade kvällen hos mig, den blev dock inte så innehållsrik då febern kom tillbaka, stackarn. Planerna var att vi även skulle sova på lördag, men eftersom att han knappast mådde bättre så skippade vi det. Jag stannade hemma och umgicks med familjen istället, mysigt det med. Nu är det söndag och inget annat än dancehall och lite minipass här hemma står på schemat. Rätt skönt ändå. Tänkte även ta och visa det jag köpt för några/någon dag sedan, så håll utkik. Puss ♥
 
Jag och min babe ♥
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: