1 november

Wow, otroligt dålig uppdatering här. Men jag har verkligen inte haft lust och det har varit skönt utan att tänka på bloggen. Men jag ska ej sluta, haft en liten spontan paus bara. Haha. Men vad händer idag då? Idag blir det att klä ut sig såklart, ska visa min sminkning och kläderna och så ikväll, så ska vi träffas några stycken och bara umgås. På lördag blir det också att klä ut sig, men då med lite andra människor för fest. Är grymt taggad för helgen, den kommer bli grym! ♥
 
I onsdags hade jag en otroligt mysig dag i stan med Helena, Louise och Jennifer. Vi käkade lunch och inhandlade lite grejer. Här är min gudmoliga salldad! Egentligen bildbrist, hahah...
 
 
 
 


» Rebecka

Åh vad gott det såg ut!

» D

ser riktigt gott ut! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: