29 Oktober

Gud, vilken dålig uppdatering det har varit men jag har haft fullt upp hela helgen och igår hade jag ingen lust helt enkelt. I fredags kom min babe hem till mig och vi myste bara. Lördagen spenderades med samma underbara person och vi gick på bio, jättemysigt. Vaknade upp vid hans sida på söndagen och tog mig sedan till dansen. En mycket grym lektion var det och allt känns asbra. 
     Idag tar jag en tripp in till stan själv för att kolla på lite saker, likaså åker jag in på onsdag/torsdag för att kolla lite till halloween. Asgrymt. Denna tisdagskväll kommer även att spenderas med fina personer och det ska bli himla kul och mysigt! Uppdaterar senare, puss♥
 
 
+ Träffa saknade tjejer
- Måste plugga...


» Natalie

åh så tråkigt att plugga.. det måste jag med göra..

Svar: Hihi, jaha, ja det är superkul o se deras miner! ;) Det var till min bästavän. Ska se om jag kan lägga upp bilder/film på det imorgon, för det är värt att se.. haha! :)
kramis

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: