ät mer glass

Tänkte bara klargöra en sak här på min blogg. Min blogg kommer inte att bestå av inspobilder på tränade kroppar eller drömkroppen osv. Givetsvis kommer jag kanske lägga upp collage med träningskläder och diverse, men jag kommer aldrig lägga upp ett inlägg med träningstips eller bilder på smala, tränade kroppar. Jag själv blir stressad och får ångest när jag på var och varannan blogg hittar bilder på den bästa träningen för magrutorna och de snygga kropparna. Jag tycker inte att det är fel på något sätt, men det känns som att varenda bloggare (lite övderdrivet nu) lägger upp bilder på sin målkropp osv. Det finns ingenstans som man kommer undan från träningshetsen. Självklart står jag för att man ska röra på kroppen och träna regelbundet. Men för att man själv ska må bra. Jag vill att min blogg ska avstå från dessa typer av inlägg så att man kan komma undan någonstans och få slippa tänka på hur magen korvar sig när man sitter, eller hur jeansen blivit lite svårare att knäppa. För det är okej så länge man mår bra. Gör inte något för någon annan. 
 
Så känner ni lite som jag och vill komma undan från all träning ett tag, så vet ni att jag inte kommer skriva inlägg om det. Här får ni svulla med en B & J i knät medan ni läser. 
 
 
 


» sannas rum

Åh mums, ska ta mig till affären så fort som möjligt och köpa lite B&J, hihi ;P

» Felicia -asslatjejerna

Ben & Jerry är ju underbart!

» cassandra gigel

åt B&J igår hihi :D

» Alexandra Lundbladh

Åh vad du är bra prillis, grymt inlägg!! ♡

» Sofia - Lever drömmen i LA

hah bästa BJ :D

» Celine

Haha det tycker jag låter braaa!
& jag vill ha glassen!

» ♫♪ sandra

gott!

» Caroline Blomberg

riktigt bra text! är på dig bort med massa träningtips och fram med glassen!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: