aurore

Det här måste vara den bästa filmen jag någonsin sett. Men herregud, den är så hemsk, så sorlig. 
 
Filmen handlar om Aurore som bor tillsammans med sin mamma, pappa och sina syskon. Hennes mamma blir snart sjuk och måste in till sjukhus där hon senare avlider. Hennes pappa gifter då om sig med en annan som tidigare varit en vän till familjen. Den "nya mamman" har dock ett helt annat sätt att se på uppfostran, särskilt när det gäller Aurore. Hon blir misshandlad och uppskickad till rummet utan mat när hon, enligt stuvmamman, inte beter sig rätt. Behandligen av Aurore blir allt grövre och Pappan inser även själv att det är fel. Men hänger ändå på sin nya frus sätt att uppfostra. Aurore vågar inte leta efter hjälp och hon mår allt sämre. Resten vill jag inte avslöja. Men känner ni för att se en riktigt bra film, otroligt jobbig, men ändå så bra. Kolla då på Aurore♥
 
 


» Beatrice Jakobsson - Fotograf

SV: Det blir fotografering vid en krog, du då? :)

» mirre

den måste jag se! :)

» Linii

Åh måste se den filmen! :)

Sv: Okej men det gick nog säkert bra :)

» amanda

den filmen är så hemsk!

» Caroline Blomberg

sv: ja verkligen!! kramkram fina du

» jussicas beauty ♡

svar: jo men det är bara att börja så kommer du inte ångra dig sen :)

Ja det är bra med mig, är det bra med dig? :)

» Emilia

gud den låter hemsk :((

SV: jadå :)

» Elsa

Har en frågestund på bloggen så skulle vara snällt om du ville ställa några frågor, kram :)

» Celine

- Jodå allt är toppen! :) själv?

» Milina

Aldrig sett!

» Bea

Åh, tack för tipset! Funderade faktiskt på vad jag ska se för film om ett tag så det blir denna:)

» sanna♦

den vill jag se!
är den baserad på askungen?

» Rebecka

Den måste jag se!

Ha en fin kväll ♡

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: