börjar om

Var blir det, min sjätte blogg som jag startar. Jag tänkte försöka mig på detta ännu än gång, fast denna gång ensam. Jag börjar om på nytt, trodde jag var klar med allt vad det innebär med blogg osv, men nej. Jag kör igen helt enkelt. Det blir ju nu ännu lättare att minnas min blogg då den heter exakt som jag heter, haha. Ni fattar vad jag menar. Det kommer i alla fall bli inlägg om allt som rör mig, min vardag och "modecollage", samt det som intresserar mig mest, smink och dans. Tror nog att de flesta som klickar sig in här nu till en början, vet vem jag är. Men tänkte dra det kort ändå. 
 
Jag är alltså sjutton år, född 1996 i lilla Tungelsta. Fast på bb såklart. Jag är 173cm lång. Dansar tre gånger i veckan, går på Fria Gymnasieskolan i Haninge och ehm... Ja. Går andra året kanske är värt att nämna också. Vill bli polis eller socionom, jobba med ungdomar som har det svårt är också ett alternativ. Förutom samhällsfrågor och beteendevetskap så intresserar jag mig otroligt mycket i dans, smink och kläder. Jag dansar Street/HipHop, Show och Dancehall. Det är så otroligt kul och får mig alltid på bra humör. Men utöver skolan, plugg och dansen så umgås jag med mina vänner och el boyfriendo. Jag har inga större problem eller händelser i mitt liv, det rullar på. Jag tycker om att resa och brukar göra det varje sommar, oftast Spanien. Får se hur det blir i år. Men det var inte det jag skulle gå in på nu. I alla fall. Kort och gott, medelbarn. Ingen speciell stil. Bara förkärlek till tatueringar och piercingar. That's it. Puss. 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: