Dagens sminkning

Jag blev verkligen inte nöjd med min sminkning idag, gjorde basen som vanligt. Men eftersom att mitt mattande puder är slut, så använder jag bara solpuder ovanpå bb-creamen. Vilket inte alls ger samma grymma resultat. Så det måste jag fixa. Tänkte kolla på ett puder från Mac som jag hört mycket bra om, i och med att jag lätt blir glansig i ansiktet, detta ska alltså motverka det. Även en till puderborste måste införskaffas. Ska kika lite om jag ska beställa. Jag får se. Detta använde jag alltså idag. En lättare sminkning med en aningens markerade ögon. La den svarta ögonskuggan som en eyeliner men suddade ut den en smula. La sedan en ljusare silvergrå mot innerkanten av ögat för att ljusa upp lite och göra ögonen större. Så blev det idag. Ska komma igång med sminkvideos också, med lite tips och större sminkningar. Bra va? ♥
 
 
Fick ingen bra bild idag tyvärr
 
 


» Emelie

Roligt med lite smink inlägg! Ser fram imot sminkvideon!!:)
Sv: Jaha okej!! Jo det var också sjukt söta!!:)

» sanna♦

åh va kul med video:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: