depression

Jag försöker verkligen plugga och skriva min uppsats om vad som händer vid depression, men det går inte. Mina tankar går åt så många andra håll, vad jag ska göra i helgen, vad jag ska ha på mig imorgon, hur jag ska sminka mig, vad jag ska göra ikväll och i helgen. Herrgud, min hjärna bara snurrar på kring helt andra saker. Sedan jag började gymnasiet har jag varit så otroligt dålig på att plugga, det är inte min grej. Men med tanke på att jag nu går i tvåan så kanske det är dags att ta tag i kragen. Men jag har heller inte lika höga krav på mig själv som tidigare, så samtidigt funkar det såhär. Jag vill leva istället, ha kul. Självklart en bra utbildning osv, men samtidigt vill jag verkligen inte att mitt liv ska kretsa kring det. Äsch, skärpning nu, uppsats var det...♥
 
Vill ligga i sängen med en bra bok och te, snälla
 
 


» Emma

Det är storlek XS.
Kram

» Hedvig Gustafsson

SV: Kul att höra, glad jag blir! Hahah jag har alltid gillat träslöjd mer än syslöjd.. Älskar det, då kan man iallafall göra något användbart! :D

» Emma

Självklar! Om du slänger iväg ett mail till mig så skickar jag bilder.
Kram

» Hedvig Gustafsson

SV: Åhhh vad glad jag blir, så snällt och gulligt av dig! Kram :D

» Hedvig Gustafsson

SV: jaa verkligen, tack så mycket!! :D

» Mickey - Foto, vardag & ridsport

Jag är precis likadan! Kan verkligen inte koncentrera mig, hittar alltid något annat att tänka på... Tänker liksom att "äsch, jag tar det lite senare." Haha, måste också skärpa mig. ;)

Ha en bra kväll!

» Emilia

Tack det är bara bra!! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: