Pantene

Jag måste verkligen tipsa er om ett superbra schampo som jag köpte för någon vecka sedan. Jag tvättar mitt hår varje dag, vilket inte alls är bra. Det gör att mitt hår rätt lätt blir fett och jag har haft problem med att det blir fett under skoldagen även fast jag duschar på morgonen. Är det någon som känner igen sig? Jag var alltså desperat efter nytt schampo, bestämde mig då för att testa detta då en vän rekommenderat den (hennes och hennes väns blogg hittar ni hääääär). Jag är förälskad, seriöst. Bästa schampot någonsin. Mitt hår blir inte fett på hela dagen och det håller verkligen formen. Jag behöver inte gå och peta med händerna för att behålla volymen i håret utan det gör det av sig självt. Superbra. Dessutom blir håret glansigt och fint också. Prova det, om ni har samma problem som jag. ♥
 
 


» Hanna

Bra tips! :)

Skulle du kunna slänga in en fråga i min frågestund? :)

» Älgpung

Jag kan bekräfta!

» Milina

Bra tips :)

» jussicas beauty ♡

Om du inte vill tvätta håret varje dag går det att vänja håret med det så att det även blir mindre fettigt, du kan börja med att tvätt håret varannan dag te.x och använda torrschampo mellan om det skulle vara för fettigt. Annars fungerar toffs också det brukar inte synas lika mycket då :)

» cassandra gigel

sv; helt okej, själv?:)

» Johanna

Fin blogg :)

» Carolina - Stall Assla

sv/ Det är bara bra, själv då? :)

» Sofia - Lever drömmen i LA

älskar pantene :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: