tisdag 22 oktober

God morgon! Idag är det som sagt tisdag och allt känns så himla skönt, vet inte varför, en bra dag helt enkelt. Känns toppen. Idag är den skola som gäller, såklart. Men vi har projektvecka, vilket är superskönt. Efter skolan träffar jag min pojke och det är väl så det ser ut just nu. Dansträningen igår gick btw sååååå bra, så härligt när det är så! Puss sålänge♥
 
+ Mycket nöjd med ögonsminkningen idag (Bild kommer)
- Ganska ont i ryggen, mycket irriterande 


» Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: I veckan blir det att träffa vänner, annars inget. Du då? :)

» isabella

sv: Det är super med mig, själv då? kram

» Maolion

Sv: Tack så mycket :)
Denna veckan är det väl träning och plugg som gäller^^ Vad ska du själv göra då? :)

» cassandra gigel

hatar att ha ont i ryggen :(

» Linii

Sv: Ja min hel nog var bra, även om jag jobbade fredag lördag söndag :) Hur var din helg då?

» Natalie

åh, så himla jobbigt att ha ont i ryggen...

Svar: Härligt att höra! :)
I veckan ska jag plugga, planera en överraskningsfest, träna med ett nytt lag och försöka ta ett andetag mellan allt! ;) Vad ska du hitta på? :)
kramis

» sanna♦

jag har också lite ont i ryggen:/

» Marlene S.R

- jadå, själv?:)

» amanda

kul lista!

» Sofia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

bara bra här :) själv då?

» Celine

- Jag ska antagligen bara praktisera en massa, förhoppningsvis vara med en kompis också haha :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: