Torsdag 17 oktober

God morgon! För att göra det hela lite trevligare. Jag sitter just nu på min första lektion som strax ska börja. Har lite småpanik över provet imorgon som jag verkligen måste börja plugga till, så typiskt mig. Men det är ett rätt komplicerat ämne så jag skyller på det, haha. Inte så mycket som händer idag förutom att jag ska vara barnvakt och sedan plugga. Puss♥
 
 
+ Vi har grafisk illustration idag, superkul och sköna lektioner
- Megapanik för morgondagens prov som också är på morgonen...
 
 


» Sofia - Lever drömmen i LA

det är super här, tack :D

» Elsa

Lycka till på provet imorgon, det kommer säkert gå jätte bra :)

» Amanda [SPONTAN]

Lycka till på provet imorgon! :)

» Sara

Åh vad har du för prov imorgon? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: