Velvet touch - Isadora

Tänkte faktiskt tipsa er om mitt puder jag köpte för någon vecka sedan. Det är från Isadora och är ett compact powder, det heter alltså Velvet Touch compact powder med färgen 11 soft mist. Det är verkligen så bra. Om ni, som jag, lätt blir glansig i ansiktet under dagen så är detta perfekt. Eftersom att det är ett compact powder så motverkar det glansighet i hyn, och det gör det verkligen, hela långa dagen! Jag använder pudret efter jag lagt på concealer samt BB - Cream. Avslutar sedan med solpuder, dock inte i hela ansiktet utan jag markerar bara. Pudret täcker också kalasbra och håller toppform länge. Letar ni efter ett puder, köp då Isadoras compact powder. Det är så värt det, istället för att prova runt och slösa pengar. Det kostar endast 129:- från kicks! ♥
 
 


» aina [fotoblogg]

Pudret verkar jättebra ju :)

» Milina Salihodzic

Tack :)

» ♫♪ sandra

bra tips!

» Celine

- Haha eller hur? :)

» Amanda

sv: åh tack :)
jadå allt är toppen med mig, själv då? :D kram

» cassandra gigel

bra tips :)

» Marlene S.R

- tack!
vad bra:) var på öppningen av den nya gallerian Utopia! Själv?:)

» isabellaa

sv: Härligt! idag har jag varit i skolan och bara kollat PLL. Själv?

» amanda

jag behöver köpa nytt puder :O

» sanna♦

bra tips!
skulle nog köpt den ifall jag använde puder:D

» Maolion

Fin header du har :)

» Linii

Sv: Haha jaa, skönt att ha jobb så man kan köpa va man vill sen :) Ja jobbar i en butik, är i kassan :)

» Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Ja tyvärr så måste man! :(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: